Sunday, October 31, 2010

.all about life 1...

awk..awk igt lg x..first soalan pertama awk tnye kt saya pasal Bronsted Lowry..
soalan kimia...time tu sy x blaja lg pasal bronsted2 tu...so sy x taw..awk tnye sy sbb time tu awk tgh stdy kim for exam...time to sy boring coz cuti..so sy lyn chat ngn awk...

awk..awk igt lg x..perkataan arab yg sy blajar dr awk adelah maassalamah dan illaliqa'..cmtu kot ejaan nye....thanks....

awk..awk igt lg x...kta bncang pasal politik..amik mase lame gk..sbb pndgn politik kite same..then awk slhkn sy dgn nada graw..sy wat awk x stdy sgt..padan muke sapa suh awk chat ngn sy...hahaha(gelak kejam)..tp result awk gmpak jer sbb awk pndai...

awk..awk igt lg x..awk kdg2 suh sy grak awk kul 2 or 3 pg..nk study n solat thajud..kadang2 sy kjut awk..kdg2 awk kjut sy...then dlm kul 4 or 4 lbey awk msj sy...sy pun plik..cmner awk leh study smbil msj2..tp result awk gmpak giler..syukur alhamdulillah utk awk..

awk igt x!!maybe awk dh x igt..or awk wat2 x igt..tp sy x kisah...
sbb tu la segala pnca kelalaian......


nina!nina!...
pnggilan tu menyedarkn ku dr mngelamun..
rupe2nye jam dh mnunjukkn pukul 6.3o..
ah..nape harus ku ingt tntg masa lalu..
nape!...ak sdar aku perlu lputkn ia dr ingtn aku..!
perlu dan mesti!
cuba nina!cuba!


aku masuk ke dalam rumah..n mempersiapkan diri utk
menunaikan kewajipan sbg seorg islam
melakukan yg wajib....menambahkan ap yg krg
bknnye lalai sperti yg dulu!

Hanya dengan mengingati Allah hati akan mnjadi tenang...
ayat Al-Quran tu la yg mnjadi pggn hatiku tiap kali memikirkan sesuatu yg x ptut aku pikirkan...


bersambung......





p/s:tibe2 lak aku ase nk wat cter ni..tatkala boring ngah cti..
terer x ak wat cter...haha..mengisi mase lpg di tgh mlm yg tidak berapa
sunyi..ditemani bunyi serangga yg ak sndri x taw namenye ap...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...