Thursday, January 20, 2011

Saya pelajar Kolej Matrikulasi Kedah.


salam
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Blog Pilihan Malaysia sekarang sedang mengadakan segmen untuk pelajar kolej plak...
So, sape yang nak join... klik sini.



Aku adelah Pelajar Kolej Matrikulasi Kedah..
Yang bakal menghabiskn pengajian kt matrik ni pada akhir bln 4 ni..
Kolej ni terletak kt Changlun...
Aku adelah pelajar jurusan sains hayat..
insyaAllah aku akn mnimba ilmu di sini kurang drpd 100 hari lg sebelum menamatkannya...

Pengalaman pahit yer??
hmm...ape yer??..
owh ok..first2 msuk kt mtrik ni adelah pglmn pahit buat aku..
sbb ak. x prnah duk berasingan ngn mama aku...
Ingat mase minggu pertama..'
selalula jugak menangis sbb tertekan n letih..
kene gi kelas jalan kaki mcm robot..
hehehe
almaklumlah gi skolah hari tu
asyik mama jer yg hntar...
rugi plak rasenye x msk mrsm kuala lipis aritu..
at least dpt blajar bdikari awal2 lg...
ok..bnda tu dh lpas pn kn..
so forget it..
ALHAMDULILLAH ak
dh biase skang..
malahan aku rase hepi duk kt sini
ditemani kwn2 tercnta..


pengalaman mnis yer..
hmm...teramatla byk..
aku listkn 3 je la pengalaman mnis yer..
pertama..
dpt mnimba pengalaman ketika menyertai 'Program Anak Angkat'
bersame dgn kwn rapatku n kwn seusrahku kt sebuah kg di Kedah..



kedua
kt sini gakla ak mula mengenali usrah...
yg ni xde gmbr aku...
gmbr iput yg aku dpt dr usrah ade...
antrenye ini:

dan yg ketiga...
ak mgenal CINTA n cinta kt sini..
sesungguhnya cinta HAKIKI itu lebih membawa ketenangan dihatiku ini..
n 'cinta' itu satu pengalaman n sejarah kepada ku
untuk mghadapi khdpn mase2 akan dtg....
InsyaALLAH.
yg pntg jaga hati n iman..


tu jela kot ...
wasalam..adios~~




7 comments:

ahmad bukhori said...

oleh itu terus la berada disana...=p

_aliahwafa_ said...

dok asrama best! member ramai, huhu

liyana said...

syeikh..xmola..Nak msuk u plak...
hehe..

aliah..aah..member rmai..kdg2 jln mcm artis..hai..hai..hai..haha.'
ade jer org knal..hii

Unknown said...

salam perkenalan hantu GiGi dr UIA!!! aummmm!!

Unknown said...

hurm..nota tu amat menarek perhatian aku..

liyana said...

hurmm...menarik perhatian kamu yer..amikla..klu x fhm leh tnye..
jgn malu2..jgn segan2

Anonymous said...

hurm..nak tanya someting nie..
saye plajar spm taon nie,,
so antra salah satu pilihan matrik saya is kmk lah...
soalannya,,
best x kmk??
praturan dia ketat x?
pmakaian harian plak cmna?
kna pkai tdung jahit tgh mcm skola asrma besa ka??
-PLIS REPLY KOMEN INI SECEPAT MUNGKIN-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...