Friday, February 4, 2011

Kenangan..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang..
hari ni tibe2 jer..ak tgk2 blik entry2 aku yg lpas....
dgn tgk entry2 tu at least serba sdikit aku dpt judge dri ak ni mcm mane...
hmm..truknye ase..dr bdk separe matang hingga lah tgh mematangkan dri skang ni...
TRANSFORMASI DIRI ITU PNTGKAN!!
tibe2 plak tringtkan minggu MTJM..(Minggu transformasi jiwa MUSLIM)
Hope dpt byk input n ilmu dlm program tu nnti

Klu korg nk tAw..first entri adelah luahan lpas result..hehe.
klu korg nk tawla(bjetla mcm org nk tawkn)
xpela..jus gtaw jer.hehe

then emosi remaja..
dulu pndpt aku lain..skang pndpt aku lain..
btulla mnusia bleh brubah2 kn..hmm

then pglmn aku kt mtriik...
hmm...
cmni upenyer aku..

kla..
just mgimbau kngn silam..hehe
adios~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...