Saturday, June 11, 2011

kelantan vs terengganu..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Maha Penyayang


alhamdulillah selamat sampai ke rumah lebey kurang pukul 5 lebih lebih camtu..
haaaa.....
gambar pun gambar bola...
so dah sah2 korang leh agak saya nak wat entry apa..
kelantan vs terengganu...
agak2 sapa menang eh..
kita tgk malam ni...
dgr kata
rakyat kelantan dh dpt cuti utk esok...

13 comments:

James Alexander said...

betul ke minat bola sepak ni..??? mcm x caye jek...

JIJI YU said...

debar doh ni

Faaein Talip Roy said...

ala.. kat bilik ni takde tb.. tak pat tgk.. [-__-]

akak sure kat umah.. mak n ayah akak dok menatap perlawanan ni..bila dah ada menantu klate lagi kuat mak akak sokong pasukan klate.. huhuhu..

~gomo klate gomo..~... hehehe.. =]

Freaky said...

gomo kelate gomo

Najmah A. M said...

petang tadi rumah jiran dah dipenuhi jejaka2 berbaju merah. sempat tegur ayah saya...suruh doakan kelantan menang. ^^

bola jom! since saya selangor, ayah johor, mak n9...kami sokong both!

s a r said...

eheh.. bukan pasukan pilihan. maka tidak minat untuk mengikuti. :D

kokser kokdam said...

esok xjd cuti.. hahah!

liyana said...

james..'
minat kalu time kelantan maen jer

liyana said...

jiji yu..

huhu..biasolah tu

liyana said...

kak faaein..

haha..owh org kelate yer...

yup..giomo kelate gomo=)

liyana said...

freaky..=)

liyana said...

najmah a.m
haha..klate kalah ler=)

liyana said...

sar..

sayapun tgk klate maen jer..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...