Friday, July 1, 2011

selagi mana---

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang..




Selagi mana kita sentiasa istiqamah dalam usaha menyeru kepada ketaatan kepada Allah sama ada melalui lidah mahupun pena,ia pasti akan menjadi sebahagian daripada amal salih kita sebagai hambaNYA di muka bumi ini

sumber:i love AL-QURAN and you?



kesian kucing ni...

59 comments:

JIJI YU said...

selagi mane berusaha

s a r said...

assalamualaikum liyana :)

masyaAllah. sapa punye kerja ni letak dalam tu. kesian dia la.

thanks for sharing ayat atas tu :)

redza said...

sama2lah kita mentaati perintah Allah dan Rasulnya

miloais said...

usaha dan tawakal...

nokk.. pesal uols seksa kucing tuh!
hik hik hik

♥ p a a n i ♥ said...

ala.shomel gilaaa...tp kesiann kt diaa...huhu

liyana said...

jiji yu..
yup..selagi mne berusaha

liyana said...

sar/..
salam..haha..xtawla keje sapa tu..\

welcome^_^

liyana said...

redza..

insyaALLAH^_^

liyana said...

MILOAIS

insyaALLAH,..
emm,..em..emm..bkn sy yg seksa..hehe

liyana said...

paani..
kesian dia kn..hehe

Mr iz said...

carilah dan berilah untuk keberkatan.... tapi kucing tu jugak yang menjadi mangsa...he he he he...comel la pulak duduk dalam tu...he he he he

muhamad hanif said...

selagi ada usaha dan istiqamah kompem berjaya..

motif kucing ?

JARI YANG TERBARAI said...

biar sikit tapi ikhlas...

Ummu~Ishak said...

nak blend kucing??

syem said...

yaa..komen2..rmai2 komen..haha

James Alexander said...

fyi, kucing blended x sedap... hehehe...

thx for those meaningful words...

Anak Wak Mail said...

istiqamah tu penting..

err..kesiannya kucing tu..

maya amir said...

ya ampun... bior betul? adehhh

teacher bonda said...

chumelnya kucing tu penyek cmtu..tp siannnnn...:)

niena shopping2u said...

beristiqamah lam setiap pencarian :D
apsal kucing tu?hehehe

Alif said...

seram aku tgk...

Faaein Talip Roy said...

istiqamah itu kadangkala menjadi satu ujian yang hebat buat kita... moga Allah istiqamahkan hati2 ini untuk terus sentiasa taat kepada-Nya..

Suhami Ahmad said...

alolooooo...somel..

harrazdani said...

jus anak kuching...huhuhuhuh ;)

IBNU ARAHMAN said...

mashaallah
bnyak pkara & sudut pndangan prlu kita lihat tntang ehsan kita dgn makhluk.. krana mreka ni adalah umpama pahala bonus kita di akhirat inshaallah..

Solihin Zubir said...

ya.. istiqamah tu penting..
jgn hnya skadar hangat2 tahi ayam.. heheh..

err.. motif kuceng? :D

adan said...

saya harap sgt kucing tu berusaha untuk melepaskan diri dari seksaan dalam blender.. ahahaha...


berusaha selagi boleh..

intan.maisarah said...

beristiqomah dalam melakukan sesuatu

:)

Titisan Hujan said...

akan terus berusaha..

cumil kucing tu.akak suka kucing

teyn teyn said...

entri ringkas tp padat dgn mesej :)

ejulz said...

sian kucing tu.. jgn dia blend btul2 dah.. heHE

delarocha said...

nice words and funny pic...
apa kena mengena? hehe

fuad ansari said...

nice quote...

p/s:nak buat jus kucing ke ape tu..
itu kalau tiba2 blender tu terpasang, naya je..

kokser kokdam said...

istiqamah tu kunci amalan yang di sukai ALLAH

=D

liyana said...

Mr izz..

insyaALLAH..aah..comelkn..hehe

liyana said...

muhamad hanif

insyaALLAH..
kucing tak bermotif..hehe

liyana said...

jari yg terbarai..

yup..thats right

liyana said...

ummu ishak..hehe
xdela

alif ismail said...

heheheh... nak buat 'Miow Blended' ke ni???

cian kucin yg comey nih...

liyana said...

syem..


=D

liyana said...

JAMES ALEXANDERR//

pernah mnumke?welcome=)

liyana said...

maya amiir

bukan salah saya..hehe

liyana said...

teacher bonda..

hehe..chumelkan

liyana said...

niena.,

aah..btul..insyaALLAH,..

ntah ler kucing tu..hehe

liyana said...

Alif

agak menyeramkan..hehe

liyana said...

faaein

aah kak inn..memerlukan kesabaran utk istiqamah

liyana said...

suhaimi ahmad..

=)

liyana said...

harrazdani

erk..mcm plik jer bunyi yer..hee

liyana said...

ibnu rahman

aahkan..insyaALLAH

liyana said...

solihin zubir..
aah insyaALLAH

kucing tak bermotif..hehe

liyana said...

adan

sy juga berharap begitu..haha

liyana said...

intan maisarah..
insyaALLAH=)

liyana said...

titisan hujan

owh..yana tkut kucing..hehe

liyana said...

teyn teyn

=)

liyana said...

ejulz

aah..tula..hehe

liyana said...

DELAROCHA..

ade kene mengena..hehe

liyana said...

fuad ansari

thanks..
hehe..bkn salah sy

liyana said...

kokser kokdam
=D

liyana said...

ALIF ISMAIL

hehe..
xla..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...