Sunday, February 5, 2012

k bye

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang...
hmm...
update lg..hehe..
semalam ke rumah my grandparent n my mak sedara...
then turut terdengar dieorg berbicara pasal perkahwinan  cousin aku..
cousin aku ni setahun lebih muda dari aku...
InsyaALLAH akan menamatkan zaman bujangnya tahun depan....
banyak gakla aku dengar dierang berbicara...
dari hal penyediaan makanan hantaran pelamin dan sebagainya...
kadang2 mak sedara aku turut meminta pendapat aku...

antara soalan dia..
nanti nak buat kenduri nanti nk buat karoeke  ke?
aku pn gitawla..tak perlu la coz bende ni just membingitkan telinga..
lagi2 klau lgu  jenis yang tak membina...
memang pencemaran bunyi jerlakan..
kalau nk pasang..lagu nasyid yg slow2 jer ok la gakkn

antara soalan yang tak terlepas dari mulut datuk n nenek aku..
yana..camne?tak de sape2 ke?



hmm...

terpikir gak...siapa eh jodoh aku?wakaka
x salahkan terpikir tapi jgn terlebih pikir..
cousin punye bekas cincin..
k bye...












3 comments:

Unknown said...

akak dlu pn penah pikir cmtu gk

sape la jodoh aku ni

ejulz said...

ada jodoh xkan kemana.. :)

lieynanilaz said...

stress kan kalau orang dok tanya...nak bagi jawapan lagi payah..hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...