Sunday, June 30, 2013

Luahan Dalam Kepeningan..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang..


hmmm..

mengharapkan ketenangan...
entah kenapa hati meronta ronta berbicara yang aku perlukan bimbingan...

entah kenapa hati tak merasakan ketenangan...

mungkinkah terlalu banyak titik titik hitam dalam hati..

aku rindukan kehidupan dgn mereka yg sering mengingatkan aku kepada jalan Allah..

Mengingati Allah sentiasa...

even..nikmat dan rezeki dari Allah bagi aku lebih dari mencukupi..

tapi aku rasa aku belum jadi hambaNYA yang terbaik..

kadang kadang aku terpikir..macam mana aku nk bimbing diri aku..\

adakah dengan hanya membaca dan dengar ceramah??

adakah mencukupi..memadai..

sebab kehidupan aku bukan berakhir di dunia...

segala amalan aku akan dihitung di akhirat...

(kepeningan)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...