Wednesday, August 28, 2013

Awas! Jangan terpedaya dengan Tate by D.E.A (Bedak Sejuk Nora Danish)!


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang



Customers dh bagi feedback!
'Sis , sy beli Bedak Sejuk Nora Danish ni sebab nak hilangkan jerawat 2 3 biji ni jerpun..tapi bila saya apply kat muka..tempek tebal-tebal kat Jerawat tu..tiba2 tak sampai 2 hari pun dh kecut..ni parut pn dah makin nak pudar..apa kes ?? berbaloila...beli yg 40 gm pn dh cukup..bukan guna byk pun nak apply kat muka. 
ok fine...ingatkan negative feedbackla tadi..=.=

p/s :RM20 FREE POSTAGE


FUNGSI
mengecut dan menghapuskan jerawat
- mennggalkan sel2 mati, melembut serta menghaluskan kulit
- memudarkan parut serta mencerahkan kulit
- melindungi dari sinar UV matahari (sapuan nipis as a foundation) juga mengurangi tanda2 penuaan awal seperti kedutan halus dan jeragat
- menyejukkan kulit (akibat cuaca panas/terik/demam) dan mengawal lebihan minyak di kulit wajah
- mampu menyelesaikan masalah kulit bukan sahaja di muka tapi boleh digunakan satu badan.

Bedak ni memiliki haruman yang menyegarkan.
.



1 comment:

Ain Noraini said...

ikut kulit sesorang kot...ada jugak yg tak sesuaikan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...