Thursday, August 21, 2014

OPA SNOW..PASTIKAN ORIGINAL BARU BELI

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Maha Penyayang



Bahan bukan gel, bukan krim tetapi foam bebuih! Nikmati perubahan yang ketara dalam masa 7 hari! Terlaris di Korea!


❋ Lengan Langsing

OPA Snow Slimming Foam membuang kulit menggeleber pada lengan untuk menjadikan lengan anda lebih langsing dan kulit lembut.

❋ Perut Kempis

OPA Snow Slimming Foam membuang lemak pada bahagian perut untuk menjadikan pinggang anda lebih ramping, kempis dan mulus.

❋ Pinggang Kecil

OPA Snow Slimming Foam membakar lemak di sekeliling pinggang yang menjadikan pinggang anda cantik dan bentuk badan S yang menggiurkan.

❋ Kaki Seksi

OPA Snow Slimming Foam membentuk potongan kaki anda yang lebih menawan persis seperti model samada semasa menggunakan skirt atau seluar.

1 Minggu: Proses Perubahan yang Mengujakan!

⌛ 7 Hari

Alami sensasi getaran pada bahagian bawah perut. Rasakan kehangatan pada bahagian badan yang mempunyai lebihan lemak. Selepas beberapa hari, anda akan mengalami proses nyah tinja yang lebih lancar. Perhatikan bahagian bawah perut yang mengempis. Penggunaan yang konsisten mampu membuang hampir 8 paun lemak padah.

⌛ 15 Hari

Nikmati perubahan pada bahagian pinggul dan berat anda. Lemak mula berkurangan pada bahagian paha anda. Bahagian dinding usus anda akan berasa lebih sihat dan senang. Pada tahap ini anda mampu menghilangkan hampir 20 paun lemak dengan mudah sambil mendapatkan hasil kulit yang lebih halus dan lembap.

⌛ 21 Hari

Penggunaan yang kerap selama 21 hari akan mengurangkan lemak pada bahagian lengan yang mejadikan lengan lebih langsing. Perhatikan juga lemak yang semakin menghilang pada bahagian pinggang. Perut anda akan menampakkan bentuk pinggang yang ketara. Perubahan yang menyerlahkan personaliti dan penampilan anda yang baru.

⌛ 60 Hari

Badan yang baru. Pinggang yang kecil. Pinggul yang menggiurkan. Perubahan bentuk badan berbentuk S dengan tona kulit yang lebih halus. Penghapusan lebihan lemak degil secara menyeluruh tanpa gemuk semula.

✪ Bahan Semulajadi yang Selamat

OPA Snow Ingredients
OPA Snow Slimming Foam mengandungi bahan utama seperti Green Bean Coffee, Jojoba Oil, Ginger Extracts dan Imatinib Leaf Extracts. Ekstrak tumbuhan inilah yang membantu dalam proses pelansingan dan nyah toksik dan pada masa yang sama menjadikan kulit lebih bergetah.

♨ Green Coffee Beans: Mengawal metabolisma kulit and menghasilan lebihan cecair badan untuk menghilangkan tona kulit tidak rata dan selulit.
♨ Jojaba Oil: Melembatkan kulit serta melawan proses penuaan.
♨ Ginger Extracts: Meningkatkan metabolisma badan dan kulit dengan cepat.
♨ Imatinib Leaf Extracts: Meningkatkan pengaliran darah dan menggalakkan metabolisma badan.


MESTI NAK TAHU HARGANYA KAN ?
HARGANYA 


OPA SNOW ~ RM50 .00 FREE POSTAGE

BERMINAT SMS /WHASSAP
0136005607 SEKARANG !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...