Friday, May 29, 2015

Last makan kaki bila ek ?

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang


Perempuan..wanita..
kadang kadang dieorang sendiri pun tak faham apa yg  diaorang nak kan..
kadang kadang aku sendiri pun merasakan perkara yang sama..hihi..

Entah apa yang aku nak aku pun tak tahu..
lastly ok duk diam..set matlamat set goal..
berfikir dengan tenang..
liyana..kau nak apa sebenarnya..

Ok dah settle tenangkan diri..
baru la tahu apa yg aku nak


Normalla perempuan kan..


*************









Haa..terjumpe tiga gambar yang isu yang nak diutarakan adalah sama..

 lelaki mesti tertanya tanya

Ee..pasangan aku ni nak apa sebenarnya..

Hanya lelaki yang penyabar dan penuh kasih sayang terhadap pasangan dia je boleh handle kemahuan pasangan dia..

Tapi jangan jadi cam gini pulak ea






hahaha


******************************

Ok promote jugak buku yang kita syorkan baca

🐥

Berminat SMS WHASSAP 013.6005.607.

RM24 JER TERMASUK POSTAGE UNTUK FULL VERSION


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...