Wednesday, May 4, 2011

covering the chest is the best..


Dengan Nama ALLLAH Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

tibe2 terjumpe gambar ni..
so why not ak share right??

COVERING THE CHEST IS THE BEST...

hendaklah mereka perempuan-perempuan melabuhkan kain tudung hingga ke dada mereka
(An-Nur:31)


rasenye x perlu tunjuk kot chest kn....
malukan diri sndri jer..
free free jer org 'tertengok'
dh jelas dlm ayat AL-QURAN kn...
kita kn berpegang teguh kepada Al-QURAN
CHILL(^_^)....


p/s:just wanna share..hope x ade yg berkecil hati...

13 comments:

Prince Halilintar said...

betul tu..klu nk tunjuk sgt tunjuk pada suami jer..hehe

JIJI YU said...

muheheh..aku ni kekadang rela tak ber spek sebab ni la..ahaha

liyana said...

halilintar..
hmm..btul2..

jiji yu..
haha...terbaik..

Farhan Zulhusmi said...

dalam dunia nie paling susah adalah jaga hati manusia....jgn fikirkan mengenai itu...kamu cuba menegurkan...insyaAllah...Allah bantu kamu...amin.....

Suhami Ahmad said...

tak salah menegur..mana tahu post ni membuatkan 10 orang kat luar sana terus tutup dada....insyaAllah, dapat gak manfaat kan =)

liyana said...

farhan..aah..insyaALLAH..amin..

suhaimi..
insyaALLAH..same2lah berpesan ke arah kebaikan

Faaein Talip Roy said...

satu teguran yang bagus..
sedar.. diri sndri bnyk lagi kekurangan.. -_-

Far8 budak baik said...

tu ar..kdg aku main tgk je..
haih..

liyana said...

faaein...
same2 kita perbaiki dri..insyaALLAH=)

Farid..
haih..sbr2..tndukkn pndgn..hee

Muhd Lokman said...

i laiikke..hehe :D
visit my blog.. :)

liyana said...

=)

GamUHU said...

apa pon tak boleh kalo tunjuk xcept DOSA.

liyana said...

btul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...