Thursday, May 5, 2011

saya nak berhenti!!!!!!!!!!!

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang



aku nak berhenti berblogging smpai hari sabtu ni...
off9 to Terengganu n Kuantan with my family....



semenjak due menjak ni aku asyik terpikir nk mkn bnda ni jer
tq encik google sponsor gmbr ni....


menyendiri...
muhasabah diri......
mengenali diri sendiri..
menganalisis kesilapan diri..
di tmpt ciptaan ALLAH yg semulajadi lagi indah..
tadabur alam n last skali..
sedarkan diri yg x brape nk sedar lg ni...

ok sebelum tu sy nk ajak korg menanam..

drpd Abu Hurairah r.a menceritakan bahawa pada satu hari Raulullah s.a.w dtg kpdnya yg sedang bercucuk tanam dan bertanya"wahai sahabatku mahukah aku tunjukkan kepadamu satu tanaman yg lbih baik dari tanamanmu ini?
aku mnjawab"apakah dia Rasulullah?"
jawab baginda"subhanallah walhamdulillah wala ila hailallah wallahu akbar adalah lebih baik lg dari tanaman ini.apabila kamu berzikir kepada ALLAH setiap zikir yg kamu ucapkan dia akan menanamkan untukmu sepohon pokok di dalam syurga...

so..apelagi..jom menanam skang!..
ajak kawan2 menanam skali k..

bye..jgn rindu ak...hehe
(^_^) chill..
salam.......


kembali kpdNYA juga pada RasulNya
pasti dihadirkan taufik dan hidayahNya





20 comments:

nelly said...

dulu kat skula , selalu makan ~~~
=='

Prince Halilintar said...

semoga selamat sampai ke destinasi yg dituju dan pulang dgn selamat juga..amiin =)

JIJI YU said...

dah banyak dah tanaman yang aku usahakan dan yang aku musnahkan

liyana said...

nelly..ye ke...x sbr yana nk mkn..hee

liyana said...

prince halilintar..
amin..tq for doa=)

liyana said...

jiji yu..
musnah kn tanaman ape?

miloais said...

pegi bercuti ye????
selamat ber cuti ye...

wish you well....

Ummu~Ishak said...

kepok leko ganu mmg terbaek

asfira aminuddin said...

sedapnyaa keropok lekor! lama tak mkn. anyway, selamat bercuti babe :)

Titisan Hujan said...

huh..akan merindu =(

Suhami Ahmad said...

wah atok pun nak menanam!

Solihin Zubir said...

slamat bercuti ye...
njoy ur self with ur family... :D

Nur Liyana said...

semoga segalanya dipermudahkan...

nk makan jugak..hehe

liyana said...

milo ais..aah..dh blik dh..tq=)

liyana said...

ummu ishak..yer btul2..=)

liyana said...

asfira..tq=)

liyana said...

TIT.HUJAN
,,IM BACK=)

liyana said...

SUHAIMI AHMAD..JOM TOK!

liyana said...

SOLIHIN ZUBIR..TQ=)

liyana said...

YANA..JOM DTG UMAH SY..HEHE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...