Saturday, May 21, 2011

tiga ringgit...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayng...


baru balik dari hantar abang td..
kat perhentian bas pasir mas tu..
dia nak balik kedah dh
sob2..sunyi balik rumah..


guess what???
my brother bagi rm 3...
selalunye rm5 above

oo yeah..oo yeah..
dapat duit...!!
Alhamdulillah..
syukur
ok la rm3 kn..
dia pun tgh belajar lagi...

rm3 pun rezeki gakkn..
pemberian dariNyakn..
nikmat dariNyakn..
eh banyak pula KAN


Maka nikmat tuhanmu yg manakah yang kamu dustakan..??
(Ar-Rahman:13)







28 comments:

kokser kokdam said...

nk singgit.. =D

Faaein Talip Roy said...

alhamdulillah.. ada lah juga kan.. akak ni dok belajau aje tak dapat2 lagi nak bagi kat adek2.. -__-

Hafriz Mohamad said...

ayat ulangan dr surah arrahman ni lah yg tlah mmbuatkan ulama'2 dlm kalangan jin mnangis teresak2. krn mrk mngetahui dan meyakini bhw sudah xde ruang lg utk brdusta dgn sgala nikmat yg Allah curahkan..

tp.. skg kita plik. kita ckp jin tu jahat. sbnarnya jin x jht. mrk spt mnusia. ada baik dan ada buruknya..

kmbali mrenung hakikat pnciptaan. kita hanya hamba Allah.
nice entry! ^_^

Titisan Hujan said...

dapat RM1 pn bmakna kalo akak la..jika RM1 tu abg yg bg.ehehehhe

alhamdulillah..leh beli coklat dh tu

maya amir said...

rezeki tu..kecik besar tetap rezeki kan:)

liyana said...

kokser kokdam..
nak gk ke..meh ambil..hahaha

liyana said...

faaein..
alhamdulillah..
hehe..xpe..slow2..=)
singgit pn xpe..msti adik2 happykan=)

liyana said...

hafriz..
owh ic..thanks for info..highly aapereciate!

liyana said...

titisan hujan

aah..btul kak..alhamdulillah=)

liyana said...

maya amir..

yup..btul2..bersyukurlah..huhu

redza said...

beli kopok lekor..ore kelate pggil kepok gote

kokser kokdam said...

uuu.. keno g amek ek..? mano tu? hehe

xley pos ke?

=D

liyana said...

redza..
aah..org kelantan pgil kepok rote.huhu
mcm lari tjuk entry..hehe

liyana said...

kokser kokdam
pasir masla..ahaha
xley pejabat pos tutup hari ini=)

Prince Halilintar said...

rm3 pun dah boleh beli makan2 tu..jom blnje prince..hehe

liyana said...

prince halilintar..
btul2..erkk
blanja prince??
ok2 gula2 2 biji k..aha.
kedekut tul

Solihin Zubir said...

okla tu drp xdpt lgsung.. kan.. hehe..

liyana said...

hehe..alhamdulillah

Suhami Ahmad said...

ok la tu....abang pn belajar lagi n sudi gak dia hulurkan duit...hihi

liyana said...

aah..alhamdulillah..hehe

Republic Aku said...

rm 3 ...itu rezeki juga tapi puas ke?

daddyzkool said...

duit jugak tu...

Mr iz said...

hehe he.... dari tak bagi pape... goren pisang pun lepas tu.... syukran....he he he

ReEnaPpLe said...

rm3 tue memacam boleh beli..especially makanna.. hehhe..
abang study U mana???

liyana said...

mr iz,..haha..btul3..hehe

liyana said...

daddykulz..

yup..btul

liyana said...

republic aku.insyaALLAH PUAS=)

liyana said...

REENAPPLE..HEHE..btul2

kat kolej pembntu perubatan alor star=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...