Thursday, May 12, 2011

tittle ape ek.. tak yah tittle la..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang
tak taw nak letak tittle ape..
(^_^)
layan jerla..huhu



kartun kat atas tu aku amik dalam buku..
'Engkau Memang Cantik'
ngee~~
ape pendapat korang tentang dialog tu?



meh nak promote buku plak..
'keajaiban doa pembuka rezeki'
beli kat kedai buku
mmgla beli kat kedai buku takkn kedai kain kot..ngee~~
time nak pilih buku sebagai hadiah untuk mama..
terjumpe buku ni~~
so belila satu..
rm4..
untuk mama buku
'kembara hamba mencari cahaya'
penulisnya Hilal Asyraf....
pergila usya buku-buku tu..(^_^)






5 comments:

Solehah said...

nanti kongsi-kongsi isi yang ada dalam buku tu.kalau menarik nak pi carik jugak sebab tajuk dia menarik.

Faaein Talip Roy said...

betul2.. nanti kongsi2 isi dari buku tu yer.. hehehe..

Suhami Ahmad said...

wah, minat membaca ek....bagus....

JIJI YU said...

dah kalo ikhwan tu nak sgt..ope kata pergi jumpe je bapak pompuan tu..

Titisan Hujan said...

peminat buku jgk rupa nye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...