Monday, May 28, 2012

mengapakah?

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang


Salam and selamat pagi..^_^

hmm..dah 9.07 a.m
baru lepas cari info pasal assingment effective communication..
'good and bad of facebooking,'..
then terase nk update blog yg telah lama bersawang ini..

tinggal seminggu lagi before study week..
biasela dekat dekat nak final ni keje banyak..
kadang-kadang keserabutan melanda diri kalau tidak dicontrolkan..(bhase ape ntah aku gne ni.=.=)
just be cool..^_^..like me..(cool la sgt kan)


Jika fikiran kita kusut tenangkanlah dengan untaian tasbih dan zikir.

sambil-sambil duk study tu kan sambil-sambil berzikir...nasyid zikir tu..bertasbihke
nanti tak semena -mena kawan yg berada di sebelah meja kita or yang berdekatan  akan ikut sekali..
(sweetkan..hehe)..
sweet memory..
aku memang suke sambung-sambng kalau orang nyanyike..nasyid ke..zikir ke..
(walaupun suare aku x semerdu suare siti nur haliza mahupun  Ziana Zain)
tebiat agknya..
orang yg selalu stdy kat tepi aku tu tawla aku cmne..aha..:P


 
Mengapa orang mengumpat dan mengata perlu dihargai??
bila diumpat maksudnya kita akan diingati  kn..hmm^^..
perfect sangatkah kita untuk menceritakan keburukan orang lain..
fikir-fikirkan..renung-renungkan.


hmm...hati ni mudah berbolak balik kan..
semoga terus diberi ketetapan hati..

Allah menguji takkan tehenti~~hati kita yang kene kuat...
(motivate untuk diri sendiri)
kalu kita tak pimpin diri kita sape lagi nk pimpin diri kitakan..kan kan..
tapi kalau kadang-kadang kalau kita tersilap camne??
hmm...




salam~~






2 comments:

miloais milo said...

goodluck...

iols suker cara uols.. sambik study
sempat juga berzikir...

ejulz said...

betul3.. baik baiki kelemahan diri dari mngata kelemahan org lain.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...