Sunday, June 5, 2011

cer jawab..cer jawab..part 6

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Dan Maha Penyayang


hari ini umur saya

20 years..1 month..4 week..1 day.....

perlu ke bagi tahu??haha..

ok gak letak daisypath kt tepi tu..

dapat gak tahu dah brape lama hidup..

takder kerja..

entri ni ntah pape jer..

tadi berhenti skejap kat bandar terengganu..on the way nk gi kuantan

kat pasar tempayang tu..

org klate pnggil pasar 'payey'

then i see..

si suami pegang beg tgn isteri dia..

pikul letak kat bahu


saya selalu gak tgk fenomena ni kat rantau panjang or pengkalan kubur..

pak2 sdara and abah saya sendiri kadang2 wat camtu gak..

sebagai langkah keselamatan kot..

kalau lelaki pgg mcm selamat sikit kot kan..

nak tanyela gak..

korang2 yg bace entri ni..

korang sanggup ke wat cam tu...??

tolong pegang untuk isteri ke emak ke..

tak takut ke kemachoan tu kurang 10% sebab wat cmtu..??

or kemachoaan akan mngkat sbyk 10%??

mcm tu ke eja macho?hehe..kalau silap tolong btulkan k..

cer jawab...cer jawab...

18 comments:

Aiman Ariffin said...

Pegang jela. Lagi lelaki kot kalau tolong pegang. If you feel its safer for u to hold it, then hold it. who cares what other ppl think? what matters most is ur intention :)

James Alexander said...

macho berkurang...???

mungkin... ikut cara die pegang camne... hehehe...

kokser kokdam said...

Stuju ngan james.. Bergantung pd teknik pegang

Suhami Ahmad said...

atok sokong ngan James...klu cara dia pegang mengalahkan mak hayam, kompem hilang macho 100%

bujal X said...

kalau kat tempat sesak saya akan pegang~apedehal~~biar hilang macho dari hilang barangan beharga~~haha~~

miloais said...

tak de makna macho berkurangan nokk!

ntah le - iols amat jarang sangat mintak my hb bawakkan henbeg iols
melainkan tolong pegang sekejap - iols nak ke tandas ke...
sbb iols tak suker bawak henbeghg masuk toilet - banyak barang dalam henbeg
ekekekeke

Ila said...

macho apa bawak beg isteri...itulah macho yg lelaki tak tahu..hehehe

sahromnasrudin said...

takde masalah...untuk keselamatan org tersayang juga kan :-)

redza said...

buat apa saja utk org tersayang heeee

liyana said...

aiman ariffin..

hehe..btul tu..totally agree..

liyana said...

james alexander...'
haha..agk r kn/...ikt care dia pegang

liyana said...

kokser kokdam..
owh ic..huhu..
teknik tu pntg

liyana said...

suhaimi ahmad..

haha..btul tu atok..

liyana said...

bujal x

haha..btul gkkn..hilang macho kjp jer

liyana said...

milo ais...

byk harta ler tu..haha

liyana said...

ila...
haha...btul2..dieorg x tahu..
so dieorg kna ambil tshu..haha

liyana said...

sahromnasruddin..hehe..btul2

liyana said...

redza..gud2...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...