Friday, August 12, 2011

Hanya dengan-Mu aku tenang


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang...


Andai esok nafasku terhenti...
bersediakah aku??

Andai mlm ini nafasku terhenti..
bersediakah aku??

Andai ptg ni nafasku terhenti...
bersediakah aku?

Andai sejam lg nafas ku terhenti..
bersediakah aku??

sungguh..aku tak kan pernah tahu bila pinjaman nafas ni akan ditarik
kembali...

tidak akan dilambatkn atau dipercepatkan walaupun sesaat..


Tuhan sentuh aku dengan cinta-Mu..
Hanya dengan-Mu aku tenang
Aku tenang..

T.T

15 comments:

ejulz said...

syukur diatas ketenangan yg diberikan.. :)

Faaein Talip Roy said...

Semoga Allah tak tarik nikmat rasa tenang itu... =(

Titisan Hujan said...

mati itu pasti
hidup itu insyallah

Faaein Talip Roy said...

p/s: liyana.. tu blog baharu.. jadi link pun baharu.. so follower ramai2 dah tak de.. hehehe.. unfollow lah blog2 akak yang dah ditutup tu.. =]

s a r said...

assalamualaikum.
InsyaAllah diberi lagi kesempatan untuk perbetul apa yang tidak betul lagi, InsyaAllah :)

JIJI YU said...

brsedia ke tak..kita wajib berusaha

Asakura said...

terima kasih atas peringatan... :D

James Alexander said...

be prepare... you just never know what's coming to you...

Prince Halilintar said...

semoga sentiasa tetapkan iman padaNya dan cintaiNya lbh dari segala2nya..insyaAllah hati sentiasa tenang.

Alif said...

damaikanlah hatiku dengan ketentuanmu Ya Allah

Suhami Ahmad said...

MasyaAllah...peringatan terbaik untuk kita semua

delarocha said...

tertanya tanya, apakah amalan kita selama ini diterima oleh-Nya

Rash said...

yg penting bersyukur stiap kali kita bangun tido.. dan x lupa juga ingat mati supaya kita lebih bersungguh2 utk beramal.. =)

~SaL IjOu~ said...

muhasabah diri~

~Cahaya Hati~ said...

kepasrahan pada Allah adalah ketenangan yang hakiki~

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...